perjantai 19. lokakuuta 2012

Koskaan ei ole liian vanha olemaan liian nuori!

Tänään on taas tapahtunut kaikenlaista! Olin eilen ja tänään siis töissä LiiKu:lla liikuttamassa lapsia :D Eilen olin ohjaamassa lapsiryhmää (n. 33henk.) Heidin ja Vilman kanssa. 

Ensimmäiseksi menimme uimaan Impivaaran uimahalliin :D Siellä oli hauskaa, ellei lasketa sitä, että lapset melkein hukuttivat minut kun päättivät että kaikki (33 henk.) vastaan ohjaaja (eli minä)... XD 

Seuraavaksi menimme carting autoilla ajamaan. Se vasta olikin jotain! Olen ennen ajanut vain 5 kertaa, mutta  siitäkin on pitkä aika XD Olin ottamassa kuvia ja sitten me ohjaajatkin saatiin ajaa ^^ Minulla oli mielettömän hauskaa! Suosittelen ihan kaikille ;) ! 

Tänään taas meillä oli neljä erilaista lajia: Ammuntaa, sirkuskoulua, yleisurheilua ja taekwondoa. Ohjaajat päästiin myös ampumaan :D Ilmapistoolilla tuli vähän huteja, koska en ole pahemmin sillä ampunutkaan, mutta ilmakiväärillä meni hyvin ruostuneeseen taitooni nähden! <3 Lapset olivat... eloisia. 

Kahden päivän tuloksena olen kyllä päättänyt, että en kyllä halua lapsia.... XD (Noh, täytyy sitäkin sitten taas miettiä uudelleen, kunhan on taukoa taas tälläisistä tapahtumista :D)

Mutta minulla oli todella hauskaa ja enpä jäänyt kotiin pyörittelemään peukaloita! :D













Vasen oli ilmapistoolilla ja oikea oli ilmakiväärillä... Kyllä huomaa että ilmakivääri on se mun juttu kun oon tottunu isoonpiin aseisiin... (okei... nyt toi sai kyllä lauseen aika... jännäksi...) :DD

Ja Heidin ottama carting-kuva näin loppukevennykseksi XDD 


Muack! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti