tiistai 9. lokakuuta 2012

Banksya ja lyijykynän katkenneita teriä

Terveppä terve pitkästä aikaan lukijani! Mie oon ollu taas ylläripylläri kiireinen... Ja oon tosissasi! En fuskaa... Kalenterissani on enemmän merkintöjä kuin matikankokeissani (ja niitä on siis PALJON!) Mulla on ollu kädet täynnä teatterin, kuvausten ja lukion takia... NIIN! Unohdin kertoa että pääsin Suljettu asema-elokuvan kuvauksiin! Hohoho <3 Ja se on Turussa vihdoinkin ja Aurajoella on yksi niistä kuvauksista. Toinen kohtaus kuvataan Turun Päärautatieasemalla ^^ Ja sitten asiasta kukkaruukkuun... Lukio... Tuo sana... NIIN STRESSAA VÄLILLÄ! ARGH! Ootellaan kokeiden palautuksia (joista odotan hyviä numeroita, koska kulutin kokonaisen viikon takapuoltani Turun Kirjaston sohvilla...!) Eli kaikkea tapahtuu ja paremmalla ajalla sitten laittelen lisää juttua! :3 Tässä vähän mitä oon nyt suttaillu kuviksen kurssia varten ja koulukuvat!


Tässä tein banksy-tyylillä kuviksen työn, jonka ideana oli sabluunakuva, joka kuvaa minua tai minun mielipiteitäni.
Päätinpäs sitten kuvata sitä asiaa, mikä minua häiritsee maailmassa. Eli esim. lastenoikeudet. Kuinka lapset joutuvat nykyään elämään sodan keskellä ja lapsuutta ei enää edes tunneta käsitteenä. (Ja siellä näkyy myös keskeneräisiä luonnoksia kavereiden pyytämistä tatuoinneista... :P Kurkistusta kulissien taakse XD)

Koulukuvat... ARGH! Järkyttävän näköinen olen, mutta päätinpäs silti laittaa tänne, koska olen nainen ja hankala (en yleistä :P) , myös ylhäällä luokkakuva ja alhaalla kuoromme kuva :3

Muack! <3

4 kommenttia:

  1. Oioioi kuin hieno toi kuviksenjuttu!
    Ja onnee tost elokuvast :))

    Hali! Kauheen pitkä siit ku ollaa viimeks nähty D:

    Ps. Toi hissankurssi oli kauhee :D

    VastaaPoista
  2. Kiitus paljon!!! Ja kiitos myön onnitteluista! :3
    Haleja kans! Pitää nähä kans joo!! <3 Viimeistään srk:n talvileirillä? <3

    Ps. No juuh.. aika rankka se on kyl juu! Mutta mulla on mainio ope ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo viimeistää siel!!


      meilki oli mainio ope, tosin en viel tiiä pääsinks ees läpi :DD

      haliii ♥

      Poista